vrijdag 6 november 2009

De eerste regenboogforel voor Marlon



De eerste keer dat ik zoon Marlon mee nam naar oostvoornse meer was het echt koud in de winter 2006/2007 , ik had daar rekening mee proberen te houden door ons goed aan te kleden en op een plek te vissen waar de wind achter ons stond , en dat was bij de hoogspanning masten.
Ik liet hem vissen met een spinhengel en een hoboloodje met een drijvend zalmeitje en dat ging hem erg goed af met 5 vissen aan het begin van de avond en verkleumd van de kou met -5 graden buiten.
En hier op de foto de eerst vis wat tevens gelijk de grootste was 54 cm ,ook ving hij nog een mooie van 52 cm , en toevallig droeg hij mijn oude Shakespeare muts van zo'n goede 30 jaar oud en Marlon zelf was toen pas 9 jaar.
en ik moest het die dag doen met 1 kleine regenboogforel formaat uitzetter (25-30 cm)

























Groet Marcel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten