dinsdag 3 november 2009

2 x een schubkarper record verbroken in 2 weken







































Mei 2009


In navolging van de grote spiegelkarper waar ik me blog me begon , ving ik een week later in mei een schubkarper van 95 cm bij 36 pond(boven) en na een hoop andere mooie karpers in allerlei gewichten ving ik nog geen twee weken later ook nog eens deze schubkarper van 98 cm bij 36.5 pond(onder)beide vissen verbraken daarmee me vorige schubkarper record van 16 jaar geleden van 32 pond.

Ook deze beide schubkarpers werden met een B&W hexagraph Ray Walton penhengel gevangen met een lijn van 25/00 met de pen en een trosje made gevangen op een groot water.

Met Dank aan Carl voor het bewerken van de foto van de 36.5 ponder hier had de fotograaf me fiets op de achtergrond mee gefotografeerd wat ik niet echt geweldig vond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten