vrijdag 26 april 2013

Mooi ???

Spiegeltje , spiegeltje.

Mooi ???


Ja ik vind hem mooi en ik zag al die mooie vissen bij Boudewijn weer voorbij komen en wide je deze niet onthouden.
De vis heb ik eind vorig jaar gevangen en kon de vis nog niet!!!

De rede van stilte op me blog is dat ik een lange tijd in een reorganisatie heb gezeten en niet de moed kon opbrengen om dingen te gaan plaatsen , voor mij is het goed afgelopen en mag ik op me functie blijven met andere naam maar dat zal me een worst wezen.

Er wordt wel eens gevraagd waarom ik niet zo veel schrijf ?? Ik wil met me Shakespeare molens uitblinken van de andere blogs die vooral verhalen schrijven , wat ik overigens zeker zeer kan waarderen maar ik wil me toch bij me molens(andere Nostalgische spullen) houden.

Maar bij deze dus een prachtige volschubspiegel van 16 pond bij 78 cm.


 
Posted by Picasa

 
Posted by Picasa


Groet Marcel

5 opmerkingen:

  1. Het Marcel,

    Werkelijke een mooie bak! Hoop dat we binnenkort eindelijk eens kunnen gaan pennen. Het leven is al druk genoegd. Ik hoop ook zo,n mooie bak te vangen als op jou foto.

    Gr. Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marcel,

    Werkelijk een wonderschone spiegel, eentje om trots op te mogen zijn. Zulke vissen spreken tot de verbeelding. Ik hoop ik er binnenkort ook zo,n eentje mag komen strikken bij jou, de planning zit niet echt mee hahaha.

    Gr Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcel. Ten eerste een prachtige karper natuurlijk. En tja de recessie begint er hier en daar aardig in te hakken. Ik kan begrijpen dat je hoofd niet naar vissen staat als je baan op het spel staat. Ik heb zelf veel met mensen uit de bouw te maken en als je dan bij je vaste klanten kom die failliet zijn gegaan is dat helemaal niet zo mooi.
    Schrijf af en toe een leuk verhaaltje op je weblog, altijd leuk om te lezen.

    Groet, Bjorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee papa,

    wil even zeggen dat ik super trots op jou ben en dat ik super blij ben met jou als vader.
    dat je maar weer veel mooie vissen mag vangen. we gaan snel weer eens samen op stap :D
    ga ik ff een paar mooie spiegeltjes vangen haha

    xx je dochter

    BeantwoordenVerwijderen