donderdag 22 oktober 2009

De belevingen van een Shakespeare molenverzamelaar en penvisser.






















Eindelijk na 20 jaar me record scherper gezet van 34,5 pond naar 42 pond bij 100 cm , met de pen.


Ik ga vanaf nu dit blog bij te houden met foto's verhalen en andere dingen die met vissen en verzamelen hebben te maken.

Direct een oproep aan mensen die mijn blog gaan lezen/volgen heb je nog mooie Shakespeare molens die je wilt weg doen , mail me dan.

En wat me nog meer interesseert is folders/catalogussen van Shakespeare het liefst vanaf half jaren 70 tot begin 90 , een scan van het molen programma is ook zeker welkom.






Groeten Marcel

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marcel.

    Ik heb met plezier dit informatieve en leuke blog zitten lezen. En nogmaals gefeliciteerd met je topprestatie van een 40 plusser met de pen!

    Groet, Patrick.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Patrick,

    Ik doe me best en dit was voor mijn ook een lot uit de loterij zullen we maar zeggen.


    Groet Marcel

    BeantwoordenVerwijderen