maandag 4 juni 2012

Catalogussen Nederlands vanaf 1968

Eindelijk weer eens tijd gevonden om iets te plaatsen.

Ik ga een serie catalogussen behandelen welken in mijn bezit is en heb daar wat foto's van gemaakt en behandel een aantal dingen uit bijna ieder jaar.

Ik hoop hiermee nog steeds te bereiken dat ik de ontbrekende catalogi te vinden als ze überhaupt bestaan.

Volgens zeggen is er nooit een catalogus gemaakt in 1971 omdat ze toen overgingen van Kenzo/Shakespeare-Noris naar Shakespeare-Noris , maar of dit nu echt zo is weet ik niet voor 100% zeker.

Later in 1975 werd het gewoon Shakespeare en was Noris verdwenen.

Ook internationaal waren er in 1982 wel catalogussen uitgegeven en bij ons in Nederland had je dan 1981-82 maar of er nu ook in 1982 dan een catalogus was kan ik niet achterhalen.En zo zijn er nog een aantal jaren die of ontbreken of er echt niet zijn.

Mochten er lezers van mijn blog zijn die ze dus wel hebben en er vanaf willen dan hoor ik het heel graag.
















1968 , 1969 , 1970























Ook Crack molens stonden er toen in!!






















En een absoluut goede serie de Europa klasse de luxe.
















De achterzijde van de jaargangen 68,69,70



Groeten Marcel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten