maandag 17 januari 2011

De eerste karpers van het jaar.









































Na wat avontuur op het oostvoornse meer met resultaat wat prachtige regenbogen moest ik maar wachten tot me wateren weer een beetje normaal begaanbaar waren en vorige week donderdagavond was het lekker rustig en hadden we vroeg gegeten tijd om te gaan vond ik!!
Ik was voor het eten wat stekken gaan aanvoeren en juist op de stekken waar ik vol vertrouwen in had blijven de aanbeten uit , maar ik mocht het aan het einde na twee en half uur vissen toch doen met een schub van 71 cm en 12 pond en een spiegeltje van 52 cm bij 2300 gram , altijd weer leuk op je eerste vang dag een spiegel erbij.

Foto's zijn niet geweldig maar ik moest het er maar mee doen.

Groet Marcel

2 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit marcel!gelijk al een spiegel erbij.
    je blog ziet er ook goed uit , mag ik je toevoegen op mijn blog?

    gr Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Frank,

    Natuurlijk mag je me toevoegen ik zal jou blog er eerdaags ook bij zetten.


    Groet Marcel

    BeantwoordenVerwijderen